joi, 10 iulie 2014

Vrei SmartPhone? Citeste articolul....

Salutare dragilor,astazi am sa va spun parerea mea despre smartphone !

Pana ieri detineam, nu de mult timp, un telefon de utima generatie, (iPhone) nu va zic marca sa nu fac reclama :)) , de care m-am plictisit destul de repede, dar devenisem si dependent de el, facebook, mail, o gramada de conturi online care imi ocupau destul de mult timp si tindeam sa cred ca nu ma ajuta atat de mult pe cat credeam, ba chiar mai rau ma incurca si imi mananca timpul.




Gandindu-ma la asta imi aduc aminte de o vorba a prietenului meu Grasu, care a zis : " O petrecere reusita este atunci cand pleci cu 99 % la baterie" . Clar, mare dreptate a avut!

Am observat ca oriunde mergeam, fie ca exista o conexiune Wi-Fi, fie ca intram pe date, eram mereu cu ochii in telefon ( bine ca nu aveam si mania jocurilor) atat eu cat si prietenii mei, ca era vorba de o petrecere, o cafea de dimineata, o iesire prin parc, numai cu telefonul in mana ( plus ca mai stateam si cu incarcatorul in buzunar)

Asa ca ieri am luat atitudine, m-am debarasat de telefonul meu pe care multi il doresc, l-am facut cadou prietenei mele si am cautat repede pe Mercador ( ca doar in alta parte nu aveam unde) un telefon simplu, inevitabil mi-am adus aminte de Nokia 6230i, ce l-am mai avut in trecut, l-am gasit, am mers si l-am cumparat cu  100 de lei, ba chiar am mai primit si un Nokia 6230 CADOU.

Ce imi puteam dori mai mult decat acest telefon care arata si functioneaza impecabil, pe care o sa-l folosesc strict pentru ce a fost creeat telefonul mobil, convorbiri si sms-uri.

Poate o sa radeti, dar cunosc oameni de afaceri care detin modelul de nokia 6310, un telefon destul de mare ca dimensiuni, fara culori, fara sonerii polifonice si cu o autonomie a bateriei exceptionala.

Oameni buni, credeti ca acesti oameni nu isi pot permite un telefon de ultima generatie, in conditile in care invart milioane de euro? Eu cred ca da, dar asta e diferenta de ratiune intre un om de afaceri care investeste rational in orice lucru si studentii sau tinerii din ziua de astazi care muncesc pe 1000 de lei sau mai rau traiesc pe banii parintilor dar viseaza numai iPhone5, ca asa e la moda.

Sunt sigur ca intr-un liceu de cateva sute de elevi, 70 % detin telefoane de ultima generatie ce depasesc uneori si 1000 de euro dar rezultatele la simularile pentru bacalaureat lasa de dorit, 30 % promovabilitate, cu indulgenta 30 %.

Asadar, asta este parerea mea despre telefoanele smartphone care mai mult ne ingreuneaza viata de cat sa ne ajute, de care stam lipiti peste tot, care ne rapesc clipele frumoase alaturi de cei dragi, care ne fac sa nu mai vedem frumusetea celorlalte lucruri din jurul nostru, asta este crudul adevar. .


Cu respect,









1 comentarii:

Comentează, părerea ta contează...